SPOSOBY PŁATNOŚCI

Za zakupy w naszym sklepie można zapłacić wybierając jedną z opcji:

1. Płatność tradycyjnym przelewem.
2. Płatność szybkim przelewem SumUp.
3. Gotówką lub kartą w przypadku odbioru osobistego. 

Po zatwierdzeniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość z numerem zamówienia, f/proforma, danymi niezbędnymi do wykonania
tradycyjnego przelewu oraz linkiem do szybkiej płatności SumUp. Koszt szybkiego przelewu SumUp to 1,95% wartości zamówienia wraz z kosztem dostawy. 

Wszystkie ceny widoczne w naszym sklepie to ceny brutto.

Projekt_bez_tytulu__2_.png

SPOSOBY I KOSZT DOSTAWY

Udostępniamy następujące sposoby dostawy:

1. Kurier InPost - koszt od 18,99zł
2. Dostawa paletowa DHL - koszt 249,99zł
3. Odbiór osobisty.

Faktyczny koszt dostawy obliczany jest po dodaniu wybranych przedmiotów do koszyka.

Przesyłki nadajemy w terminie 7-14 dni licząc od daty zaksięgowania płatności, szacowany termin wysyłki
zamówienia podajemy w wiadomości potwierdzającej przyjęcie zamówienia.


PUNKT ODBIORU ZAMÓWIEŃ
RUNAR
Proszowa 49
59-630 Mirsk
tel. 799212410

Prosimy o wcześniejsze umówienie daty i godziny odbioru, pracujemy w dni powszednie w godzinach 10:00-16:00.

Projekt_bez_tytulu__2_.png

ZWROTY I REKLAMACJE

Zwracane przedmioty prosimy przesłać lub dostarczyć pod adres:

ADRES DO ZWROTÓW I REKLAMACJI
RUNAR

Proszowa 49
59-630 Mirsk
tel. 799212410

Zwrotu nieużywanych i nieuszkodzonych świec można dokonać w standardowym terminie 14 dni licząc od daty zakupu.
Przesyłkę ze zwrotem lub towarem do reklamacji prosimy oznaczyć w widoczny sposób jako zwrot.

Świece i inne produkty personalizowane oraz wykonane wg specyfikacji zamawiającego nie podlegają zwrotowi.

UWAGA! Nie odbieramy przesyłek nadanych "za pobraniem", awizowanych przesyłek nadanych za pośrednictwem Poczty Polskiej
oraz przesyłek nadanych do paczkomatów lub innych punktów odbioru.